Pagina's

maandag 2 juni 2014

Update: meer bloggen en vaste dagen!

Heey,
 
Zoals jullie wel weten, blog ik nu ongeveer één keer per week. Niet erg veel, dus wel een beetje saai. Dit komt vooral door school, maar ik wil graag meer gaan bloggen. Ik weet dat dit veel meer tijd van mij zal vergen, maar ik vind het ook gewoon leuk om te doen! Ik ben van plan drie keer per week te gaan bloggen. Ik zou elke dag wel willen bloggen, maar daar heb ik echt gewoon te weinig tijd voor.

Ik zie in mijn statistieken dat mijn pageviews erg wisselend zijn. Ik zit er daarom ook over na te denken om op vaste dagen te gaan bloggen. Daardoor weet je ook op welke dag je een artikel kunt verwachten. Vast iets praktischer dan mijn gerommel nu :) Ik wil op de maandag, woensdag en zaterdag gaan bloggen. Dit staat nog niet vast, maar ik laat het weten wanneer het anders wordt dan dit. 
 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe plannen? Laat het weten in de reacties!
 
Much love,
Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten