Pagina's

maandag 9 juni 2014

Pimp je ketting!

Heyy,

Laatst was ik aan het opruimen en toen vond ik opeens een oude ketting. Het is een soort statement ketting alleen dan een beetje oudbollig. Tijd voor verandering! Ik ging aan de slag met nagellak en ik laat jullie vandaag zien hoe ik mijn ketting heb gepimpt! Het is niet moeilijk en je kunt er veel kettingen mee opvrolijken! Het is ook nog eens lekker budget! Lees gauw verder voor mijn gepimpte ketting!
 


Dit is de ketting voor hij gepimpt is. Ik vind hem zo wat saai en niet zomerachtig. Tijd om hem op te fleuren!

Voor je begint te kliederen, is het handig om even iets onder je ketting te leggen. Ik gebruik een dik papiertje waar al op gekladderd is.

Dan kies je een paar kleurtjes nagellak uit, waarmee je je ketting wilt versieren. Ik kies voor pastelkleuren en felle kleuren. Het is ook handig om een topcoat te gebruiken!
Dan begin je met het lakken van het eerste gedeelte. Probeer de lak zoveel mogelijk even te verdelen.

Zoals je ziet is het even verdelen wel lastig bij mij, omdat de ''stenen'' bobbelig zijn.
Dan lak je ook de tweede ''steen'' of een ander deel van je ketting.

Ga zo door tot je alles hebt gehad. Je ziet waarschijnlijk wel dat het niet overal even verdeeld is. Breng daarom nog een laagje aan.

Als je over alle delen twee laagjes hebt aangebracht (ik heb bij de gele en de koraal rode drie laagjes aangebracht) en alles goed opgedroogd is, breng je een laagje topcoat aan.

En tádáá! Je ketting heeft is nu helemaal zomer-proof! Je kunt natuurlijk ook nog de andere delen lakken, maar ik vind het zo genoeg. Ik ga hem deze zomer denk ik veel dragen!
 
Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Gaan jullie je ketting ook pimpen?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten