Pagina's

maandag 23 juni 2014

Inspiratie foto's ~ weheartit

Heey,

Vandaag heb ik wat inspiratie plaatjes voor jullie! Het zijn allemaal plaatjes die mij aanspreken of die ik grappig vind. Ik kijk graag zelf op weheartit voor leuke plaatjes, en ik wordt er altijd helemaal vrolijk van! Ik weet niet of jullie dit kennen, maar het is een website (en app!) waar je leuke plaatjes op kunt uploaden en ''harten'' Alle foto's die in dit artikel staan komen dan ook van weheartit. Lees gauw verder voor de foto's!
Seashells🐚
Een schelp in de vorm van een hartje... heel lief
Untitled | via Tumblr
Dit plaatje vind ik erg leuk! De palmbomen en de zonsondergang geven een leuk effect samen!
 
Please download LUZMO iPhone App because it’s Amazing filter ^^
Deze dromenvanger ziet er heel leuk uit!
 

Like LUZMO iPhone App wow
Dit vind ik een leuk plaatje om als achtergrond te doen!
 
pretty
Ook dit plaatje is weer leuk als achtergrond! I love madeliefjes!

 
 Art
Dit vind ik er erg leuk uit zien door dat getekende!
Untitled
Peacee
 
Tumblr
Mooie roze ballonnen bij een knalblauwe lucht.
(100+) spring | Tumblr
Wauw die bomen zijn echt heel mooi!
Hello summerhello
Hello! Ik hou van de zomer!
Macarons
Hmm, deze lust ik wel!
Untitled
Wat een schattig boekje!
Belive (follow for more)
ja, hier ben ik het mee eens.
 
girl quotes | Tumblr
Deze vind ik echt heel leuk, want ik hou van het infinity teken!
 
blue flowers tumblr - Google'da Ara
Roze bloemetjes :)
be happy
Ofcourse, wees blij!
Fashion ❤️
I love fashion!
Untitled
2 leuke outfits!
I scream 4 Ice cream
Ahh, hier heb ik zin in! Alleen is het denk ik wel een beetje te veel! ;)
Hair
 Een mooie bloemenkrans, schattig voor in de zomer!
 
Dit waren de plaatjes alweer. Ik heb nog veel meer leuke plaatjes om te delen, maar dat is teveel om in een keer te doen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Willen jullie vaker zo'n artikel online zien?
 
X Sanne

2 opmerkingen:

  1. Heerlijke inspiratie foto's, echt de foto's die ik ook graag zie, waar je zo'n zomergevoel van krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen