Pagina's

woensdag 4 juni 2014

New in: madeliefjes slippers en ballerina's

Hey,

Nu we bijna in de zomer zijn, merk ik dat ik ook meer fleurige kleding draag. Mint, koraalrood, roze, het zijn allemaal vrolijke kleurtjes. Natuurlijk horen daar ook leuke schoenen bij. Dus heb ik twee paar hele mooi schoentjes gekocht en ik wil ze graag even met jullie delen! Als ik zie krijg ik namelijk meteen zin in de zomer! Lees gauw verder over deze schoenen!


 
 

Dit is het eerste paar: slippers met bloemetjes. Het zijn madeliefjes en ik vind ze heel schattig staan bij dat bruin. In het midden hebben de madeliefjes een gouden stipje, dit maakt ze helemaal af! Ze zijn super voor de zomer en ik ga ze zeker weten veel dragen!
Deze slippers zijn te koop bij van Haren voor 14,90 euro.

 
 

En dit is het tweede paar: deze zandkleurige ballerina's. Ik vind ze erg schattig door het strikje en ze zijn makkelijk te combineren. Dit is ook zeker leuk voor de zomer! Bij een jurkje zal dit erg leuk staan! Deze ballerina's zijn te koop bij de Scapino voor 29,99 euro.
 
Dat waren mijn nieuwe schoentjes alweer! Wat vinden jullie van mijn aankopen?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten