Pagina's

maandag 16 juni 2014

Sally Hanssen complete salon manicure nagellak

Laatst kreeg ik een bericht van Bernadet van gloriousladies dat ik een winactie had gewonnen met vijf Sally Hanssen nagellakjes. Ik vond dit erg leuk en wou er graag een review over schrijven! Ik had al wat van deze lakjes bij de action zien liggen, maar niet de kleuren die ik nu heb gewonnen. Dus bij deze: de review van de Sally Hanssen complete salon manicure nagellakjes. Ik review er voor jullie vier van de vijf, omdat de andere een glanslak/topcoat is. Nieuwsgierig naar deze lakjes? Lees gauw verder!


Laten we beginnen met de swatches! (sorry voor de rare belichting)
Dit is de kleur First Kiss. Op de camera neigt hij naar oranje, maar het is toch echt een licht roze kleur. Mijn nagels zijn hier bedekt met een laagje. Hij dekt nog niet perfect.
En dit zijn mijn nagels na twee laagjes. De nagellak dekt nu volledig!

Dit is de kleur Resurrection. Het is een hele mooie blauwe kleur! Dit zijn mijn nagels na een laagje. Misschien lijkt het op de foto minder zo, maar ik vond dat hij na een laagje al prima dekte!
Na twee laagjes is hij echt perfect. Ja, tot nu toe is dit mijn favoriet!
Dan de witte kleur. Dit is de kleur White Out. Na een laagje vind ik mijn nagels er niet mooi uitzien... Hij dekt niet goed en de lak valt niet goed te verdelen.
Na het tweede laagje ziet het er al een stuk beter uit! Ik zal deze nagellak vooral veel gebruiken voor nail-art, want ik draag niet zo vaak wit op mijn nagels.
Dan als een-na-laatste de kleur Raisin The Bar. Het is een mooi lakje met een mooie shimmer erin. Na een laagje dekt hij nog niet zo goed.
Dit is na het tweede laagje. Maar ook nu vind ik hem nog niet zo goed dekken.
Eindelijk na het derde laagje dekt hij goed! Het duurde even maar het is een mooi resultaat!
 
De lakjes dekken bijna allemaal in twee laagjes en de blauwe zelfs in een. Ook drogen de lakjes best snel en dat is fijn! In een potje zit 14,7 ml, dus daar kun je ook nog eens een lange tijd mee doen! Als je een topcoat over de lakjes heen doet blijven ze zeker wel een paar dagen zitten. Ik vind deze lakjes dus echt een aanrader!
 
De Sally Hanssen complete salon manicure nagellakjes zijn tijdelijk te koop bij Action voor 1,99 euro.
 
Liefs,
Sanne
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten