Pagina's

woensdag 11 juni 2014

Ooglook voor een feestje

 Heey,
 
Laatst zat ik een beetje te experimenteren met de twee nude paletten van essence en Catrice. Ik heb daarmee een ooglook gemaakt en het leek mij wel leuk om die met jullie te delen. Dus vandaag laat ik jullie zien hoe je een  mooie ooglook maakt met het nude palette van essence en die van Catrice en nog een Catrice mono oogschaduw. Het is een ooglook die vooral leuk is voor een feestje, maar je kunt het ook prima op een ''gewoon'' dagje dragen. Lees gauw verder voor de uitleg!




Dit is mijn oog zonder make-up. Hier gaan we even wat vrolijks van maken.
Als eerst bracht ik de derde kleur van het Catrice absolute nude palette aan op mijn bewegend ooglid.  
 
Daarna bracht ik de creamy powder eyeshadow van Catrice in de kleur Another Pink Panther aan in mijn  binnenste ooghoek.







Toen bracht ik de cranberry kleur van het essence all about nude palette aan in de outer-v en ik bracht het nog over de helft van mijn ooglid aan.


Toen bracht ik de een-na-laatste kleur uit het absolute nude palette van Catrice aan in de crease. Hierna blendde ik alle kleuren goed door elkaar.


Ook bracht ik voor de tweede keer de derde kleur van het absolute nude palette van Catrice aan, om de kleur beter te zien na het blenden.
Het totaal plaatje qua oogschaduw. Ziet er best leuk uit toch?

Als laatste bracht ik een laagje mascara aan.
En dit was dan de uiteindelijk ooglook.
 
Dit is een foto van mijn hele gezicht, alhoewel ik op de rest van mijn gezicht nog niks aan make-up  heb gedaan, geeft het zo wel een beter beeld. Ik hoop dat jullie hier iets aan hadden!
 
X Sanne 

2 opmerkingen: