Pagina's

woensdag 25 juni 2014

Nail-art Mr. Perfect

Hi,

Ik had laatst weer zin om een nail-art te maken. Ik heb volgens mij nog maar een keer een nail-art op mijn blog geplaatst, maar vandaag heb ik voor weer een leuke nail-art! Het is een soort ''pak met een strikje.'' Ik vond het wel leuk om hem Mr. Perfect te noemen :) Voor deze nail-art heb je maar twee kleuren nodig en het is niet heel moeilijk. Benieuwd naar deze nail-art? Lees dan gauw verder!

 Dit heb je nodig: een witte nagellak, een zwarte nagellak en een zwarte striper.

 Ook zijn dottingtools handig bij de nail-art!
 Als eerste breng je witte nagellak aan over je gehele nagel. Dekt het nog niet goed genoeg? Doe dan nog een laagje.
 Als je witte nagellak helemaal goed dekt, wacht je tot dat hij droog is.
 
 Dan zet je met je zwarte striper twee strepen. Als het goed is lijkt de vorm op een v.
 Kleur nu beide driehoekjes helemaal in met zwart. 
 Doe dit ook bij al je andere nagels.
 Dan maak je een strikje. Dat doe je door een kruisje te maken met de striper en die in te vullen. Niet zo moeilijk eigenlijk!
 Als laatste doe je een drupje nagellak op een stukje papier of folie. Dip dan je dotting tool erin en zet een aantal stippen in het midden onder elkaar.
Doe dit ook bij al je andere nagels. 
 Als leuk detail kun je ook de strikjes oranje maken, voor het WK, of gewoon omdat je het leuk vind!
 
Dit was de nail-art alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Gaan jullie deze maken of hebben jullie hem al een keertje gemaakt?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten