Pagina's

zaterdag 21 juni 2014

opgemaakt producten #1

Hi,

De laatste tijd heb ik een aantal producten opgemaakt, van make-up remover tot conditioner. Het zijn eigenlijk allemaal beauty/verzorging dingetjes. Ik wil ze graag even met jullie delen en laten weten of ik deze producten opnieuw zou kopen. Nieuwsgierig naar de producten? Lees dan gauw verder!

Als eerste heb ik dit product opgemaakt. Je hebt deze misschien ook al in dit artikel voorbij zien komen. Het is de melk & tonic van Nivea die ik regelmatig gebruik. Ik vind hem fijn werken en ik ga hem zeker weer kopen!


Toen heb ik deze concealer van YvesSaintLaurent opgemaakt. Ik had deze gekregen van mijn moeder toen zelf een nieuwe kocht. Hij was dus niet helemaal vol meer, maar ik vond hem wel fijn! Ik denk alleen niet dat ik hem weer ga kopen, omdat ik hem een beetje duur vind.
Ik gebruik iedere dag oogmake-up remover, dus die is ook opgegaan. Het is wel een crème substantie en daar moet je van houden. Ik vond dat wel oké werkte alleen gebruik ik liever één met een vloeibare substantie. Dus nee deze zal ik niet weer kopen.

Deze douchegel van Kneipp heb ik ook opgemaakt. Hij was erg lekker, maar had wel een hele sterke geur! Gelukkig vond ik de geur wel lekker ruiken, maar ik begrijp het wel wanneer mensen het te sterk vinden. Deze zou ik wel weer eens willen kopen!
En tot slot: de glans conditioner van Etos eigenmerk. Ik gebruik deze altijd na het wassen van mijn haar en hij doet goed zijn werk! Mijn haar wordt altijd helemaal zacht en doorkambaar. Deze koop ik zeker weten weer, want ik gebruik deze conditioner al best lang en hij bevalt nog steeds goed!
 
Dat waren alweer de producten die ik de laatste tijd heb opgemaakt! Hebben jullie de laatste tijd veel opgemaakt?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten