Pagina's

zaterdag 14 juni 2014

OOTD #2

Hii,

(dit is mijn outfit op woensdag, de dag dat ik dit artikel schrijf)
Ik ben laatst wezen shoppen in Nijmegen en ik had toen wat leuke dingetjes gescoord bij de Primark. Het was vooral kleding voor de zomer, dus ik had gelijk zin om het aan te doen en ik kreeg er veel complimentjes over! Het was een warme dag, maar ik had toch maar even een vestje aangedaan, omdat het meestal s' ochtends wat frisser is. Het is een outfit met vooral lichte tinten. Vandaag ga ik jullie mijn Outfit Of The Day laten zien! Benieuwd naar mijn outfit? Lees dan verder!

Dit is mijn outfit van vandaag. Het topje is beetje wijd en dat vind ik erg leuk! Ook de kimono vind ik erg leuk! Hij heeft korte mouwen en een aztec-printje! De broek is licht blauw en dat vind ik erg leuk voor zomer en lente!

Top: Primark - 5 euro
Kimono: Primark - 17 euro
Broek: Primark - 8 euro
Schoenen: Converse all stars - 70 euro

Ook dit armbandje komt van de Primark. Het is goud en heeft een klein hartje in het midden. Ik vind hem erg cute! Hij kostte 2,50 euro, maar dit betaal je dan voor een setje waar meerdere armbandjes bij inzitten.
 En ja hoor! Ik heb mijn broekspijpen weer opgerold. Ik hou er voorlopig nog niet mee op!

Dit was mijn outfit of the day alweer. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!

X Sanne

2 opmerkingen:

  1. Echt een super leuke outfit! Ik moet weer eens naar de primark :D. Je schoenen zijn ook super gaaf! Ik wil al heel lang lage, witte allstars, maar ze zijn steeds uitverkocht in mijn maat..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Ja, de primark is erg leuk :) Jammer dat die steeds uitverkocht zijn! Succes met het vinden van de goede maat! X

    BeantwoordenVerwijderen