Pagina's

zaterdag 7 juni 2014

Essence all-in-one CC Cream

In mijn shoplog konden jullie al zien dat ik deze CC cream had gekocht. Ik was er erg benieuwd naar! Het is een nieuwe uitvinding in de make-up wereld en een opvolger van de BB-cream. CC cream hoort je huid te corrigeren en het er beter uit te laten zien. Het bevat ook SPF, en het beschermt je daardoor ook een beetje tegen de zon. Ik was dan ook erg benieuwd naar die van essence, toen ik hoorde dat ook zij er één zouden uitbrengen. Ik laat jullie vandaag zien wat ik van deze CC cream vind. Lees gauw verder voor de review!

Dit is de (knijp)tube. Hij ziet er niet heel duur uit, maar ook niet heel goedkoop. Het opvallende aan de CC cream is, is dat hij maar in één kleur te koop is: natural. Ik was dus ook erg bang dat deze te donker of te oranje zou zijn voor mij, maar ik waagde toch een gokje.
 
De opening is erg hygiënisch, maar wordt wel snel vies. Eens in de zoveel tijd zal je dit dus even moeten schoon maken.
Hier zit een drupje van de CC cream op mijn hand. Zoals het nu lijk is hij veel te oranje.
Als ik hem uitsmeer lijkt hij juist weer wat lichter...
Maar als ik hem helemaal heb uitgesmeerd lijkt hij inderdaad donkerder dan mijn eigen huidskleur. We zullen zien hoe hij op mijn gezicht uitpakt.
Dit is mijn gezicht zonder make-up. Ik heb nu niet veel onzuiverheden, één pukkel op mijn neus, maar dat heb ik niet vaak. Ik heb meestal geen last van onzuiverheden en wat dat betreft heb ik best geluk, want ik weet dat er meiden zijn die er veel meer last van hebben!
En dit is mijn gezicht met de CC-cream. Hij geeft een goede dekking want, mijn roze wangetjes zie je al een stuk minder. Alleen is niet helemaal mijn kleur, zoals ik al had verwacht is hij iets te oranje voor mij (dit valt niet echt op de foto te zien).
 
De CC cream van essence is een goede budget foundation, die een goede dekking heeft. Hij is alleen wel maar in één tint verkrijgbaar en je hebt dus veel kans dat het net niet je goede kleur is. Alsnog is het wel het proberen waard!
 
De essence all-in-one CC cream is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 3,99 euro.
 
Much love,
Sanne 

2 opmerkingen: