Pagina's

zaterdag 28 juni 2014

Shoplog primark

Hey,

Ik was met mijn vriendinnen naar Almere geweest en heb daar geshopt bij de Primark. Bij de Primark hebben ze veel leuke dingen voor een klein prijsje. Dus erg handig voor mensen met een klein budget :) Het was een leuk dagje en ik heb een aantal leuke dingetjes gescoord. Dus waarom zou ik ze niet met jullie delen? Lees gauw verder voor de shoplog!

(de foto's zijn minder scherp dan normaal, I'm sorry mijn camera deed een beetje raar!)
 Ik zag deze hangen, en ik vond hem er leuk uitzien met dat printje! Dus ik heb hem meegenomen en ik betaalde er 5 euro voor.


 Ook zag ik dit leuke bloesje hangen. Normaal draag ik niet veel rood/oranje kleren, maar deze vond ik toch wel leuk :) Deze kostte 6 euro.

 Ik was zo blij dat ik dit hemdje vond! ( je kunt zeggen in love with him ;)) Ik vind dit echt een heel erg leuk hemdje met die madeliefjes erop. Voor dit leuke topje betaalde ik maar 4 euro!
 Op het laatst bedacht ik dat ik nog helemaal niet bij de ''3 euro shirtjes'' had gekeken. Dus ging ik daar nog even een kijkje nemen. Ik vond daar dit leuke pastel roze shirt en ik nam hem mee voor dus maar 3 euro. 
 Bij die zelfde shirtjes vond ik ook dit shirtje. Een witte met een opdruk van drie vriendinnen. Ik vond hem schattig en shirtjes zijn gewoon altijd handig, dus nam ik ook deze mee voor 3 euro.
 Naar dit soort sokjes was ik al een lange tijd opzoek. Deze sokjes zie je namelijk niet als je lage sneakers draagt! Dat staat net iets leuker dan gewone enkelsokjes. Deze kostten 2 euro voor 2 paar.
Verder kocht ik ook nog deze roze borstel. Hij is erg groot en dus ben je snel klaar! Deze borstel kostte 2 euro.
 Toen ik deze tube-ketting zag, heb ik hem meteen in mijn mandje gedaan! Het is gewoon een heel subtiel kettinkje, maar wel erg mooi! Ik betaalde er 2 euro voor.
 Ook vond ik deze mooie statement ketting. Hij is heel licht roze, ook al komt hij wit op de camera over.
 En tot slot kocht ik dit dubbel pak make-up remover doekjes. Ik weet niet of ze goed werken, maar het lijkt mij handig als je gaat logeren of op vakantie gaat. Dit pak met 50 doekjes in totaal kostte 1,50 euro.
 
Dat was de shoplog alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wat vinden jullie mijn leukste aankoop?
 
xx Sanne
 




 

1 opmerking: