Pagina's

dinsdag 27 mei 2014

Swatch Maybelline Super Stay #860 Sea Sunset

Heey,

Misschien wisten jullie het al, maar misschien ook nog niet, bij de Action verkopen ze nu lakjes van o.a. O.P.I., Sally Hansen en Maybelline. Voor mezelf heb  ik twee lakjes van Maybelline gescoord en voor twee vriendinnen ook allebei een lakje. Vandaag swatch ik voor jullie Maybelline Super Stay #860 Sea Sunset. Dit is een erg mooi lakje met een soort parelmoer effect. Nieuwsgierig naar de swatch? lees gauw verder!
Dit zijn mijn nagels na één laagje. Zoals je ziet is hij nog niet volledig dekkend. (Mijn nagels zijn hier niet op zijn mooist ;))
 
En dit is de lak na twee laagjes. Je ziet nog steeds een klein beetje de witte randjes, maar dit is op de foto erger dan in het echt. Ik vind het zo genoeg!
Hier zie je goed de hele kleine shimmers zitten. Ze zijn roze, paars, zilver en blauw. Ik vind dit een erg mooi effect.
Dit Maybelline lakje is tijdelijk te koop bij Action voor 1,79 euro.
 
Dat was de swatch alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Wat vinden jullie van dit lakje?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten