Pagina's

maandag 5 mei 2014

Essence nail art special effect topper #21 get the party started

Zoals jullie al in mijn shoplog konden zien, heb ik dit leuke lakje van essence voor de helft van de prijs gekocht. Ik was gelijk om toen ik dit lakje zag staan, want wat bevat hij mooie kleurtjes! Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en wil dit graag met jullie delen! Ben jij ook benieuwd naar dit lakje? Lees dan snel verder!

Dit is de topper. De dop is nep zilver en voelt echt cheap aan, maar het gaat natuurlijk om de inhoud! Het lakje bevat grote en kleine glitters. De grote glitters zijn voornamelijk roze en paars en de kleine zijn goud.
Het formaat van het kwastje is geloof ik normaal. Niet te dun, niet te dik.
Dit zijn mijn nagels na een laagje met de glitter topper. Zoals je kunt zien zitten er nog bijna geen glitters op mijn nagels! Dit vind ik een beetje jammer...

Dit zijn mijn nagels na twee laagjes met de glitter topper. Dit ziet er al een stuk beter uit; er zitten al veel meer grote en kleine glitters op! Twee laagjes zou dus goed zijn als je al een kleurtje op je nagels had.
Na het derde laagje ben ik tevreden over de hoeveelheid glitters, als je geen kleurtje eronder draagt. Zo kan ik het gewoon dragen, ook al is het een topper.
 
Wat mij opviel aan de topper, is dat hij snel droogt! Dat is erg fijn als je meerdere laagjes wilt aanbrengen. Verder vond ik dat hij niet erg lang bleef zitten. Na twee dagen was het niet helemaal mooi meer. Maar voor zo'n budget lakje is dat prima! Ook dat hij bij het tweede/derde laagjes pas goed dekt is normaal voor een lakje van essence. Ik vind het een prima lakje!
De essence nail art special effect topper #21 get the party started (wauw, een hele mond vol) is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 1,89 euro. 

4 opmerkingen: