Pagina's

woensdag 21 mei 2014

Essence longlasting lipstick #13 Love Me

Toen ik in de winkel dit kleurtje op mijn hand swatchte, was ik opslag verliefd! Dit zacht roze kleurtje zou nog wel eens mijn lievelings kleur kunnen worden! Zoals jullie in mijn shoplog konden lezen, heb ik deze lipstick van essence voor mij en mijn vriendin gekocht. Ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit en hoe hij op mijn lippen zal overkomen. Ook nieuwsgierig naar deze lipstick? Lees dan gauw verder!



Dit is de huls van de lipstick. Ik vind hem erg niet goedkoop uitzien, omdat hij mat zwart is en dat geeft mij altijd een gevoel van luxe. (terwijl hij dat helemaal niet is :)) Dat is in ieder geval een pluspunt, maar het gaat natuurlijk om de inhoud!

 

Dit is de kleur van de lipstick. Ik vind het een erg leuke kleur en je kan hem ook prima naar school of naar het werk dragen! Het is een kleurtje dat niet erg opvalt, maar je ziet toch dat je iets op je lippen hebt. Dat vind ik een erg leuk effect!

Dit zijn mijn lippen zonder lipstick. Zoals je ziet zijn ze niet echt kleurrijk, daar gaan we gauw iets aan veranderen :)
En dit zijn mijn lippen met lipstick. Wauw, ik ben erg enthousiast over hoe hij uitpakt op mijn lippen! Het geeft mijn lippen een gezond en girly kleurtje, waar ik erg vrolijk van word!

De lipstick is erg mooi, maar hij blijft niet heel lang zitten. Na een paar uurtjes moet je hem zeker wel weer bij stiften, maar je kunt het natuurlijk ook gewoon zo laten. Ik vind dit niet een heel groot probleem, de lipstick is immers ook helemaal niet duur. Ja, dit vind ik een aanrader!

De essence longlasting lipstick #13 Love Me is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 2,39 euro.

X Sanne


4 opmerkingen: