Pagina's

donderdag 1 mei 2014

Shoplog Kruidvat 1+1 actie

Heeyy allemaal,

Zoals jullie denk ik wel wisten was er gisteren bij de Kruidvat een 1+1 gratis actie op make-up bij de Kruidvat. Van 17:00-20:00 was de actie en het was héél druk in de Kruidvat. Het mooie aan de actie is namelijk dat het op álle make-up is en het wordt verrekend als 50% korting! Dus ik heb mijn slag geslagen! lees gauw verder voor alle producten die ik gekocht heb!




 Dit zijn alle producten die ik heb gekocht. In totaal zijn het 12 producten (je mocht eigenlijk 10 producten per persoon), want ik kwam mijn vriendin tegen dus gingen wij samen nog een keer naar de Kruidvat.

Als eerste kocht ik deze special effect topper van essence. Hij heet twinkling stars en bevat hele mooie grote glitters. Hij kostte met korting 0,95 euro.

Toen kocht ik deze lichtroze XXXL shine lipgloss van essence voor mijn vriendin, die bijna jarig is. Hij is heel mooi en bevat kleine glittertjes. Hij kostte met korting 0,95 euro

Ik was al tijdje benieuwd naar deze CC-cream, dus kocht ik deze met 50% korting. Over deze CC-cream komt nog een review online! Hij kostte met korting 2 euro.

Deze blush vond ik er zo mooi uitzien! Het heeft vier verschillende kleuren en bevat een mooi streepjes patroontje. Deze blush kostte met korting 2 euro.

Deze lipstick zou ik in eerste instantie alleen voor mijn (bijna jarige) vriendin kopen, maar ik vond hem zo mooi dat ik hem ook voor mij zelf kocht. Het is de kleur: 13 love me. Hij kostte met korting 1,20 euro.

Deze eyeliner leek mij best fijn, daarom nam ik ook deze mee. Ook hiervan kun je een review verwachten. Hij kostte met korting 1,30 euro.

Ik kan van nude oogschaduw kleuren geen genoeg krijgen, maar ik had dit paletje nog niet! Het bevat vijf kleuren van verschillende bruintinten, erg mooi! Dit paletje kostte met korting 2,50 euro.

Heel toevallig was gister mijn vloeibare concealer op gegaan, dus kocht ik deze stay natural concealer. Ik heb geen idee of het was is, maar we zullen zien. Hij kostte met korting 1 euro.

Ik kocht deze matterende poeder in kleur 04 perfect beige. Ik hoop dat deze poeder goed zijn werk doet! Deze kostte met korting 1,40 euro.
 
Ik had nog geen ''dikke'' concealer dus kocht ik dit concealer palette van Catrice. Het kostte met korting 1,80 euro. 

Op aanrader van mijn vriendin kocht ik deze poederkwast en HOERA! Wat is hij zacht! Hij kostte met korting 2,30 euro.

In totaal heb ik ongeveer 19 euro besteed, terwijl ik er normaal dus rond de 39 euro voor zou moeten betalen! Dit was mijn shoplog alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
xoxo Sanne



2 opmerkingen: