Pagina's

dinsdag 22 april 2014

Fashion tip: kortere broeken, skater skirts en crop tops

Vandaag heb ik voor jullie een paar fashion tips voor de lente/herfst. Nu de zon namelijk weer lekker schijnt ga ik niet meer in een winter jas naar buiten! Tijd voor zomerse items! Het zijn tips/items die ik zelf heel leuk vind! Lees snel verder voor de handige tips!


In de winkels zie je bijna niks anders meer: broeken die niet langer zijn dan tot boven je enkel of net iets langer. Ik vind dit zelf een erg leuke trend en lekker zit het ook! Als ik 's middags op de fiets zit vind ik het heerlijk als er wat wind langs mijn enkels waait en dat er zon op mijn enkels schijnt. Dit staat vooral erg leuke bij lage schoenen zoals lage all stars! Maar je hoeft niet persé zo'n kortere broek te kopen! Misschien heb jij nog wel een broek in de kast liggen die te kort is. Die kun je dus gewoon dragen. een tip is dan om de pijpje om te slaan, want dat is namelijk ook helemaal hip! Dus trek maar uit de kast, die lange of te korte broek en sla hem lekker om!
 
Ook zie ik regelmatig leuke skater skirts voorbij komen, op straat en in de winkel. Zelf heb ik er twee een bordeaux rode en een donker blauwe. Ik heb ze beide van de C&A voor maar 7,90 echt een aanrader dus! Zwart of een kleurtje; allemaal leuk. Een tip is om onder je rokje een soort strak kort broekje te dragen, voor als je rokje omhoog waait etc. Ze hebben dit soort broekjes o.a. bij de H&M. Het staat erg leuk als je bij een skater skirt sporty schoenen bij draagt, maar het is ook leuk met een paar schattige schoentjes! Skater skirts zijn makkelijk te combineren door bijvoorbeeld een T-shirt met leuke print bij je rokje in te stoppen. Ook is het leuk om hier een crop top bij te dragen, maar daar moet je misschien wel een platbuikje voor hebben! ;)
 

Crop tops zijn ingekrompen shirtjes die ik zelf niet draag, maar het is wel helemaal in. Er zijn verschillende soorten: hele korte of een beetje korte.
Beide topjes staan erg leuk bij een skater skirt of een shortje. Een tip voor als je er niet zo bloot bij wil lopen: draag er een (langer) hemdje onder. Dit staat ook erg leuk en het is minder bloot.

Ik hoop dat jullie iets aan deze tips hebben!

much love Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten