Pagina's

maandag 7 april 2014

Essence all about nude eyeshadow

Toen ik hoorde dat dit nude palette van Essence in de winkel zou komen te liggen, was ik meteen enthousiast. Een nude eyeshadow palette voor een klein prijsje! Zou dat niet geweldig zijn? Maar omdat hij snel uitverkocht was heb ik nu pas een review voor jullie! Zou het wat zijn of is het een miskoop? Lees gauw verder voor de review!

 Dit is het paletje: het is klein, compact en bevat zes kleuren. Ik vind het er leuk uitzien! De kleuren zijn niet echt te vergelijken met het nude palette van Catrice, die alleen bruintinten bevat, omdat het echt verschillende kleuren zijn:
Dit zijn de kleuren zonder flits. Het paletje bevat de kleuren: beige, oudroze, zilver mettalic, zalmroze, donkerbruin en cranberry kleurig.

Dit zijn de kleuren met flits. Hier zie je goed dat de kleuren kleine shimmers bevatten. De beige, zilver metallic en zalmroze kleuren bevatten meer shimmers dan de andere drie, alhoewel dat hier niet zo duidelijk te zien is.





Dit zijn de swatches van de kleuren, ik ben er erg tevreden over! Alle kleuren heb ik met twee vegen aangebracht en het pigment is goed! Ook over de structuur ben ik erg te spreken! Het is niet te korrelig (wat bij het nude palette van Catrice wel het geval is.)

Ik heb met dit palette ook een ooglook gemaakt. Daarvoor gebruikte ik eerst nog de Essence I love stage oogschaduwbasis.

Dit is mijn oog met alleen eyeliner, mascara en oogschaduwbasis.

Dit is de look met het palette en ik vind hem best goed gelukt!

Ik bracht de derde kleur van linksboven aan op mijn bewegend ooglid, de tweede kleur van linksonder in mijn outer v en de derde kleur van links onder in mijn crease.


Ja, tevreden ben ik erg over dit palette en het is ook nog eens budgetproof! Het is zeker een aanrader! Het bevat drie glitterige en drie (beetje) matte kleuren wat hem heel handig maakt. Met zo'n paletje kun je alle kanten op!
Het Essence all about nude eyeshadow palette is bij Kruidvat & Trekpleister te koop voor €3,89

2 opmerkingen: