Pagina's

zondag 13 april 2014

DIY zomer armbandjes met bedel

Zomerarmbandjes zijn echte must-haves voor de zomer. Het fleurt je hele outfit op! Het is leuk om ze te dragen met heel veel andere armbandjes, maar los zijn ze ook erg leuk!  In deze diy laat ik jullie zien hoe je zelf super snel, leuke armbandjes kunt maken! Lees gauw verder voor de diy!


Ik haalde deze benodigdheden van Fris, een heel leuk sieraden winkeltje in Groningen. Dit heb je voor één armbandje nodig: een halve meter elastiek, een bedel en een slotje.

Voor het eerste armbandje gebruik ik deze bedel: een licht oranje kruisje.

Pak je halve meter elastiek en knip dit door midden.

Pak dan een van de twee draadjes, vouw die dubbel en rijg de bedel erdoor heen.

Maak er een lus mee en haal het elastiek door de lus.

Trek het dan stevig aan. Het ziet er dan zo uit.

Rijg ook door de andere kant van de bedel een draadje.

En doe precies het zelfde als bij de eerste. Het ziet er dan zo uit.

Meet waar je ongeveer je slotje wilt hebben. Pak dan je slotje en duw één van de uiteinden erin.

Pak dan ook het andere uiteinde en duw die er ook in.

Dan ziet het er zo uit! knip dan de uitstekende draadjes bij het slotje weg.

En dan is ie klaar! Ik vind dit armbandje heel leuk geworden!

Dan nu naar het volgende armbandje!
Haal ook hierbij het elastiek dubbel door het rondje.

 Trek het elastiek stevig aan.

Meet op waar je ongeveer je slotje wilt hebben.


 
Klem beide uiteindes vast in het slotje. Knip daarna de ''restjes'' eraf.

En dan is dit armbandje ook al weer klaar!

En dan is dit het eindresultaat! Twee hele leuke armbandjes! Ik hoop dat jullie dit een leuke diy vonden! Gaan jullie deze armbandjes ook maken? 

X  Sanne

1 opmerking:

  1. Bedankt voor deze leuke diy! Een vriendin is hier al mee aan de slag geweest en nu ik nog. Ik heb ook al een aantal bedels gekocht om een bedelarmband te kopen dus het materiaal heb ik al. Bedankt voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen