Pagina's

zaterdag 19 april 2014

Shoplog met o.a. C&A, Bigbazar, Hema

Heeii allemaal!

Gisteren was ik de stad in geweest en heb ik een aantal dingetjes gekocht. Ik wil ze graag even met jullie delen, dus bij deze een shoplog! Het zijn eigelijk allemaal budget dingetjes. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!


 Als eerste kocht ik dit skater skirt bij de C&A. Het is bordeaux rood en heeft aan de boven kant een elastische band, erg handig dus! Het rokje kostte 7,90 euro.


En hier draag ik het rokje, zoals je ziet zitten er leuke plooitjes in en valt hij net iets boven mijn knie.
Hetzelfde rokje kocht ik ook in het donker blauw. Ik vond deze kleur namelijk ook erg mooi! Ook dit rokje kostte 7,90 euro bij de C&A.



Toen ik in de BigBazar was, zag ik deze twee leuke lakjes staan: een licht grijze van Paris memories en een glitter top coat van la femme. Beide kostten ze maar één euro. 

Ook ging ik nog even naar de Action en daar zag ik opeens twee hele leuke lakjes van l'Oreal Paris! Ik heb de nummers 811 en 621. En je raadt het al: ik betaalde geen zes euro per stuk voor deze leuke lakjes. Ik betaalde namelijk maar 1,79 per stuk voor deze lakjes!
Bij de Action kocht ik ook dit neon oranje hemdje. Ik moet deze namelijk voor dansen hebben voor koningsdag, omdat we dan een uitvoering hebben. Het hemdje kostte 2,50, maar ik denk dat ik hem terug ga brengen aangezien ik een nog leuker oranje shirt heb gescoord bij de Wibra.
En dit is dat ''leukere shirt''. Hij is fel maar niet neon oranje en heeft een leuk strikje erop van pailletten. Wat ik wel erg jammer vind is dat het een hoog uitgesneden T-shirt is, maar dat maakt niet heel veel uit. Het kostte 3,49.

Toen ik naar de accessoires liep had ik er niet veel van verwacht, maar toch zag ik deze leuke oorbellen hangen. Ik kon kiezen uit deze kleur en mint, maar ik koos toch voor deze, omdat het een wat warmere kleur is. Zoals je op het kaartje kunt zien kostte deze oorbellen maar één euro.
Bij de Hema kocht ik ook nog deze blending brush, omdat ik er nog geen had. Hij is erg fijn & fluffy. Het is een zwarte en hij kostte 2,60.
 
 

Dit is alles nog een keer op een rijtje.

Ik hoop dat jullie dit een leuke shoplog vonden & fijne paasdagen!

X Sanne





2 opmerkingen: