Pagina's

maandag 12 mei 2014

Essence superfine eyeliner pen

Ik heb maar één eyeliner pen en dat is er eentje van de Hema. Ik vind hem erg fijn, maar ik was ook wel eens benieuwd naar een andere eyeliner. Daarom kocht ik deze eyeliner van essence. Omdat hij ''superfine'' heet hoop ik dat deze fijn werkt! Ik hoop dat ik er makkelijk een mooi lijntje mee kan zetten! Ook benieuwd naar deze eyeliner? Lees gauw verder!



 
Dit is de punt van de pen. Zoals je ziet is hij erg lang en dun! Essence belooft dat je er een precieze en fijne lijn mee kunt maken, die niet uitwrijfbaar is en extra lang blijft zitten.

Dit is de swatch van de eyeliner. Je kunt er makkelijk een dikke lijn mee zetten, maar je kunt er ook een dun lijntje mee trekken! De kleur is ook goed zwart en de substantie

Dit is mijn oog met alleen mascara op. Sorry voor de stukjes mascara rondom mijn oog, mijn mascara zat er hier al een tijdje op.

Dit is mijn oog met een dun lijntje eyeliner.
Dit zijn nog twee foto's van een wing die ik met deze eyeliner pen maakte. (Sorry voor de slechte kwaliteit van deze foto's, ze zijn met mijn mobiel gemaakt)
Dit is mijn oog met een dun lijntje eyeliner. Ik vind het een fijne eyeliner! De pigmentatie is goed en de substantie is ook prima. Het bracht redelijk makkelijk aan, alleen vond ik persoonlijk dat het pennetje net iets te lang was, waardoor ik snel een uitschieter maakte. Ik vind het zeker een aanrader!
 
De essence superfine eyeliner pen is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 2,60 euro.

2 opmerkingen: