Pagina's

maandag 22 september 2014

W7 In The Buff Natural Nudes

Hey allemaal,

Waarschijnlijk is het je niet ontgaan: W7 is met een palette gekomen dat een dupe is van het Naked palette van Urban Decay. Er zijn al zó veel reviews van dit palette online te vinden, dat ik dacht dat een swatch misschien beter was. Voor mijn high tea kreeg ik van mijn vriendinnen ook dit palette. Ik was erg nieuwsgierig naar de pigmentatie ''in het echt'' Ben je ook nieuwsgierig naar de swatches? Lees dan gauw verder!



 Een paar foto's van het palette. Ik vind het er in het geheel mooi uitzien. Ze hebben de namen van de kleuren er op de achterkant duidelijk opgezet.

 Dit zijn de eerste kleuren, ze zien er erg mooi uit.
 Dit zijn de andere kleurtjes. Ook deze zien er erg mooi uit.
Dit zijn de eerste 6 kleuren. Ik merkte al snel dat de matte oogschaduws hiervan minder gepigmenteerd zijn. Vooral de eerste kleur, Buff, was erg lastig te swatchen. Voor de rest ziet het er allemaal heel erg goed uit! De oogschaduws zijn wel een beetje korrelig, maar daar valt mee te werken.
 Dan de laatste zes kleuren. Hier ben ik erg enthousiast over! Moet je die matte zwart zien, die is vol gepigmenteerd! De andere kleuren zijn ook goed gepigmenteerd!
 
Dat waren dan alweer de swatches van het W7 In The Buff Palette. Hij is o.a. te koop bij de op=op winkel voor 7.95 euro. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten