Pagina's

maandag 8 september 2014

Nail-art: Flower Power

Hey allemaal,

Ik had laatst weer inspiratie voor een nail-art en die wil ik graag met jullie delen! Ik zag dat iemand een nail-art had gemaakt met allemaal bloemetjes, ik vond dit erg leuk omdat je de zomerstemming zo er nog een beetje in houdt, dus ging ik aan de slag met mijn eigen creatie. Benieuwd naar de stappen? Lees dan gauw verder!

Laat ik gelijk maar even eerlijk zijn: de foto hierboven is van mijn nagels die zijn gelakt zijn met mijn rechterhand (goede hand). In dit artikel doe ik het met links, dus het is net iets minder netjes.
 
 Dit is alles wat je nodig hebt:  Een (heel) licht roze lakje, een geel lakje, nail-art stripers in roze, blauw en wit (of eigen kleur naar keuze) en een dottingtool.
 Lak als eerst je nagels met de licht roze lak als basis. Als het niet goed genoeg dekt, kun je twee laagjes aanbrengen, maar een kan ook genoeg zijn.
 Zet dan met de witte nail-art striper een kruisje aan de bovenkant van je nagel.
 Zet dan tussen het kruisje nog meer streepjes, tot je rond bent. Doe dit vooral niet perfect, dan heeft het een natuurlijk effect.
 Maak nu nog een stuk of 2/3 bloemetjes op de zelfde manier.
Doe dan een paar drupjes gele lak op een stukje papier. Dip met je dottingtool in de nagellak.
 Zet dan in het midden van elk bloemetje een stip.
 Zet dan op je volgende nagel een kruisje met roze.
 Vul ook deze (niet perfect) in.
 Doe het zelfde op je volgende nagel, maar dan met blauw. De nagels hierna begin je gewoon weer met wit en daarna roze.
Zet dan in elk bloemetje weer een gele stip
Et voilĂ ! De restjes nagellak op je vingers verwijderen en een laagje topcoat erover en je bent helemaal klaar! Zorg er wel voor dat het al echt goed opgedroogd is voordat je er topcoat overheen doet, want anders wil het nog wel eens uitlopen...
 
Ik hoop dat jullie deze nail-art leuk vonden! Versier jij je nagels wel eens met bloemetjes?
 
Hugs & Kisses, Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten