Pagina's

woensdag 3 september 2014

Essence the lash curler

Een tijdje geleden had Essence weer een paar nieuwe producten aan het assortiment toegevoegd. Onder andere The Lash Curler mascara zat bij die nieuwe producten. De naam klinkt geweldig; volgens mij wil iedere vrouw wel dat haar wimpers gaan krullen door mascara. Maar dat is niet het enige aansprekende punt aan deze mascara. Essence heeft de mascara dop namelijk een draai functie gegeven, maar waar zou dat nou goed voor zijn? Lees gauw verder voor de review van deze nieuwe mascara!

Wat zegt Essence zelf over de mascara?
Mascara voor maximaal volume en perfect gekrulde wimpers: draai het draai gedeelte van de dop onder het aanbrengen van de mascara op je wimpers. Voor de ogen goedgekeurd.

Ik hoop dat ze dit waar kunnen maken!

Dit zijn mijn naakte wimpers. De zijn licht, niet lang en er zit amper krul in, daar gaan we even wat aan veranderen!

Dit zijn mijn wimpers met een laagje van the lash curler mascara, ik heb geen wimperkruller gebruikt (normaal doe ik dat altijd wel, maar voor een review leek het mij beter van niet). Mijn wimpers hebben inderdaad meer volume gekregen en ze zijn ook meer gekruld. Ook separeert de mascara mijn wimpers goed, alleen kunnen er een klein beetje klontjes in zitten.

Het draaiend aanbrengen met de draaidop ging alleen wel wat moeilijk en het kan ook prima zonder. Waarom ze dat nou gedaan hebben....
Hier zie je goed het verschil tussen met en zonder mascara en je ziet duidelijk verschil. Op de foto rechts onder zien mijn wimpers er erg recht uit, maar dat is helemaal niet zo! Mijn wimpers bleven ook de hele dag mooi en gekruld! Ik vind dat de mascara goed zijn werk doet en het is zeker de prijs waard!

De Essence The Lash Curler is te koop bij Kruidvat & Trekpleister voor 3,39 euro.

Hebben jullie deze mascara al geprobeerd?

Liefs, Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten