Pagina's

maandag 1 september 2014

Goed nieuws & Swatch Essence Candy Love

YEAH! Ik heb eindelijk mijn ''blogspullen'' weer bij elkaar. Zoals je waarschijnlijk wel gemerkt hebt was het de laatste tijd een zootje op mijn blog, maar dat veranderd vanaf nu! Ik was namelijk mijn camera kabeltje kwijt en dus kon ik geen foto's uploaden... Maar ik ben blij dat ik nu van het gedoe af ben! :) Dit is niet het enige voor vandaag, want ik heb een swatch artikel van essence Candy Love erbij inzitten. Lees gauw verder als je benieuwd bent naar dit mooie kleurtje!
Laatst was opzoek naar een licht/nude kleurtje voor mijn nagels. Ik kocht Essence Candy Love nummer 167. Ik heb verschillende kleuren nagellak, maar zo'n soort kleurtje had ik dus nog niet. Ik was zelf erg benieuwd hoe het eruit zou zien op mijn nagels dus besloot ik het met jullie te delen. (mijn nagels zijn niet heel mooi vandaag... oops)
 
Dit is het lakje met een laagjes op mijn nagels. Het ziet eruit zoals de meeste andere nagellakken; nog niet helemaal dekkend, want dit komt meestal bij het tweede laagje. Je zou het zo kunnen dragen, maar persoonlijk vind ik het niet helemaal egaal.
 En zo is het met twee laagjes op mijn nagels. Het dekt nu helemaal prima! Er zitten ook kleine shimmers in het lakje en die komen nu meer naar voren dan met een laagje. Als je twee laagjes draagt blijft dit wel een paar dagen mooi zitten.
 
Dit lakje kun je voor 1,69 euro bij de Kruidvat of Trekpleister scoren.
 
Dan was dit alweer de swatch. Wat vinden jullie van dit kleurtje?
 
Liefs, Sanne

1 opmerking: