Pagina's

zaterdag 13 september 2014

What's in my schoolbag?

Heey allemaal,
 
School is voor mij alweer een tijdje begonnen. Alhoewel ik die eigenlijk al veel eerder had moeten hebben, heb ik sinds een paar dagen mijn nieuwe rugzak pas. Ik gebruik voor school een rugzak, omdat je in de derde klas toch echt veel boeken moet verslepen en ik vind het nogal zwaar om dat in een handtas te tillen. Het is dus wat aan de late kant, maar ik ga een what's in my schoolbag artikel doen. Nieuwsgierig? Lees dan gauw verder!
Dit is mijn rugzak. Hij is wit met een zwarte cheetah print en heeft (nep) leren details. De rugzak kostte 45 euro en ik heb hem besteld op www.travelbags.nl. Dan nu naar de inhoud! 


 Laten we beginnen bij het grote vak. Als eerste zit mijn etui daarin. Het is een etui van de Hema, uit de schoolspullen collectie van vorig jaar. Zoals je ziet zijn de zwarte letters eraf gevallen, maar mijn vriendin heeft ze gewoon met pen overgetekend ;).
Ten tweede: mijn agenda. Dit is een van de belangrijkste dingen in mijn schooltas. Ik gebruik hem iedere dag en ik moet hem dus ook nooit vergeten! Deze agenda komt ook van de Hema, maar dan van de nieuwe collectie.
 

 Dan iets wat ik niet echt nodig heb, maar wel leuk vind; een notitieboekje (schrift eigenlijk). Ik heb zelf heel veel notitieboekjes en lijstjes omdat ik heel veel schrijf. Ik vind het dus daarom handig om altijd een mee naar school te nemen. Je raadt het nooit! Deze komt dus ook van de Hema (was te verwachten haha).
En dan, tja, een rekenmachine. Mooi is ie niet meer -dat is ie nooit geweest- maar ik heb hem toch echt nodig. Wiskunde, scheikunde, natuurkunde jaja ik kan niet zonder. Ik had mijne geloof ik ooit bij de Media Markt gehaald voor 10 euro, maar deze Casio is overal wel te krijgen.

 Vanzelfsprekend zitten er ook boeken in mijn tas. Ik heb ze allemaal gekaft met vrolijk kaft papier, zodat ik toch nog een beetje vrolijk word van die boeken :).
Deo vind ik altijd fijn om in mijn schooltas te hebben. Zo kun je snel even opfrissen. Ik gebruik nu deze van Dove en hij ruikt héérlijk!
Mijn portemonnee is het laatste wat in het grote vak zit. Het is een grote ''huishoud portemonne'' die oorspronkelijk van de Primark komt. Het heeft een leuk zilveren patroontje in de peach kleur, ik hou van deze portemonnee!

Dan naar het voorvakje: Als eerste zit daar een baby lips in. Het is de cherry me versie en ik vind het altijd prettig om lippenbalsem bij me te hebben. Ik wissel dit wel eens af en nu heb ik deze er dus in zitten.

 Ook erg essentieel zijn mijn oordopjes. Ik gebruik de oordopjes van mijn Ipod en ik vind ze best fijn. Ik heb ze altijd mee naar school, omdat je toch wel vaak op de computer zit en ze nodig hebt.
Tadaa, mijn kluissleutel. Ik vind het handig om er een sleutelhanger aan te doen, want iedereen heeft dezelfde soort sleutel. Ik vond dit uiltje erg schattig staan, terwijl het niet eens de goede kleur is.


En als allerlaatste mijn mobiel, die altijd mee gaat. Ik heb een witte Samsung galaxy ace 2. Opzich bevalt ie me best goed, alleen hij is wel een beetje klein. Om hem te beschermen heb ik er een roze hoesje van de Mango bij.
 
Dan was dit alles wat in mijn schooltas zit! Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
 
Wat zit er in jouw (school)tas?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten