Pagina's

woensdag 10 september 2014

Music Of The Moment #2

Hey allemaal,

Vandaag wil ik weer graag met jullie mijn favoriete muziek van dit moment delen! Zoals ik jullie wel weten, ben ik nogal ''addicted to music''. Sinds de vorige keer dat ik een music of the moment artikel deed is er alweer veel in mijn afspeellijst veranderd. Vandaag heb ik weer een aantal nummers die ik leuk vind om met jullie te delen en ik ben ook erg benieuwd naar jou favoriete nummers! Lees gauw verder voor de muziek!


Als eerste nummer ''Tee Shirt'' van Birdy. Dit is een nummer dat bij de film The Fault In Our Stars hoort en ik vind het een leuk liedje! Het is een rustig nummer en dat is best wel rustgevend.

Als tweede nummer heb ik weer een soundtrack van The Fault In Our Stars: ''Boom Clap'' van Charli XCX. Dit is een iets steviger nummer en ik vind het heerlijk om hier op los te gaan!

Als derde nummer heb ik een van Ellie Goulding, een van mijn favoriete artiesten. Het is ''Goodness Gracious'' en ik vind het gewoon een leuk nummer.
 
Dan het vierde nummer: ''Overjoyed'' van Bastille. Ik heb deze band eigenlijk net weer een beetje ondekt en ik luister het de laatste tijd wel vaker.
 
Ook het nummer van Bastille ''Laura Palmer'' vind ik erg leuk! Ik vind dit zo'n liedje dat je altijd kan luisteren.
 
''This Is How We Do'' van Katy Perry vind ik ook een leuk nummer. Lekker eigenwijs, daar hou ik wel van ;).
 
Als zevende nummer vind ik ''Salsa Tequila'' van Anders Nilsen wel grappig. De tekst slaat nergens op, maar het heeft wel een lekkere beat.
Daarna vind ik het lied van David Guetta: Lovers On The Sun ook leuk, omdat het erg afwisselend is en omdat ik hier een heel leuk dansje op geleerd heb :).
 
Dan heb ik nog een nummer van 5 Seconds Of Summer wat ik wel awesome vind: ''The Only Reason''.
 
 Dan waren dit mijn favoriete nummers van dit moment alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
 
Wat is jullie favoriete muziek op dit moment?
 
X Sanne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten