Pagina's

zaterdag 20 september 2014

MAC cremesheen lipstick A24 Coral Bliss

Hey allemaal,

Afgelopen vrijdag hield ik een high tea voor al mijn vriendinnen. Het was erg gezellig en ik ben heel erg verwend met cadeautjes. Ik kreeg o.a. een lipstick van MAC en een aantal dingetjes van the Bodyshop. Ik ben er erg blij mee en het leek me dan ook leuk om een review te schrijven over mijn allereerste Mac lipstick! Het is een erg mooi koraal/peach kleurtje. Ben je net zo benieuwd als dat ik was? Lees dan gauw verder!

 Dit is de verpakking van de lipstick. Ik vind de verpakkingen van MAC er altijd erg goed uitzien! Het matte zwarte maakt het erg chique. 

En dan de huls. De huls is zwart met hele kleine glitters erin. Ook dit vind ik er weer erg chique uit zien.


En dan is dit het kleurtje. Ik vind het er schattig uitzien! Het is zoals de naam, Coral Bliss, al zegt een beetje een koraal kleurtje, maar het is ook erg roze.



Dan de swatch. Ik ben met de lipstick 2 keer over mijn hand gegaan en dit is het resultaat. Het ziet er erg mooi uit, maar niet diep gepigmenteerd, wat ook de bedoeling is. 

Dit zijn mijn lippen zonder lipstick.
En dit zijn mijn lippen met de lipstick. Ik vind het een erg mooi kleurtje! Het geeft een subtiel effect, waardoor je dit elke dag wel kan dragen. De lipstick voelt ook erg zacht aan, een beetje zoals een lippenbalsem, dus dat is oook erg prettig.

En als laatste nog even een full face foto. Ik draag hier alleen concealer, mascara en lipstick (deze foto is aan het einde van de dag genomen, dus de mascara zit niet helemaal mooi meer). 
 
Ik ben erg tevreden over deze lipstick! Het is een mooie kleur en het blijft een paar uurtjes zitten, maar dan moet je het wel weer bijwerken. Het is ook nog eens lekker zacht en je zult dus geen droge lippen krijgen!
 
De MAC cremesheen lipstick A24 Coral Bliss is o.a. te koop bij Douglas voor 18,50 euro.
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten