Pagina's

woensdag 17 september 2014

ketting stash

Hii iedereen,

Ik hou erg van kettingen, je zult mij dan ook regelmatig met een ketting om zien lopen, maar ik kom er gewoon niet aan toe om ze allemaal te dragen. Ik vind het gewoon leuk, omdat je je outfit er helemaal af mee kan maken en het voegt net iets toe aan je outfit. Vandaag wil ik graag mijn kettingen stash met jullie delen! Het is niet alles, want ik kan ze niet allemaal vinden (ai...), maar wel een groot deel. Nieuwsgierig? Lees dan gauw verder!



 Dit is de eerste ketting. Deze konden jullie ook al zien in mijn shoplog. Het is een klein gouden buisje aan een gouden kettinkje. Ik draag deze graag en hij kostte 2 euro bij de Primark.
 Als tweede ketting heb ik deze groen/blauwe ketting. Het is een erg mooie statement ketting met 6 bloemtjes. Ik kocht deze bij de Lucardi in de sale voor 5 euro.
Dan heb ik dit korte kettinkje. Het is een rosé gouden ketting met een rosé gouden en een peach kleurig sterretje. Ik kreeg deze voor sinterklaas van mijn tante, die een eigen sieraden bedrijfje heeft. Ik ben er blij mee, maar ik draag hem eigenlijk te weinig...

 Dan mijn vierde ketting. Het zijn eigenlijk drie strengen met kleine kraaltje in een soort Ibiza stijl. Ik vind dit erg leuk om te combineren met een wit jurkje/topje, omdat het er dan echt uit knalt. Ik heb deze ooit voor mijn verjaardag gekregen en heb geen idee waar ie vandaan komt.
 Dan komt er nu een serie met kettinkjes van Maison Schotch. Maison Scotch is een kleding merk dat vaak gratis kettinkjes bij hun kleding doet. Ik heb er al heel wat en ik vind ze allemaal erg leuk! Deze is goud met een schelpje en ik heb hem net nieuw!
 Dan heb ik ook een met een gouden muntje. Er staat Maison Scotch op met het logo.

Ook heb ik dit gouden pijltje. Ik vind hem erg schattig en hij is kort zodat ie precies goed valt.

 Als op-een-na-laatste heb ik dit gouden palmboompje. Erg leuk, maar ook deze draag ik te weinig, hihi.
 Als laatste uit het rijtje: een doorzichtig steentje. Ik weet niet wat het echt is, maar ik vind het wel mooi!
 Dan heb ik een zilveren ketting met een glazen steentje eraan. Boven op het steentje zitten wat blaadjes, zodat het net een vrucht lijkt. Ik kocht deze ketting bij de Iam voor 2 euro.
 Nog een ketting van de Iam: deze lange met groene kraaltjes eraan. Boven de kraaltjes zit een strikje van kant, wat het erg schattig maakt. De prijs van deze ketting weet ik niet meer.
 

 Dan deze ketting. Het is een (veel te) lange ketting met 3 kleine bedeltjes. Een Eifeltoren en twee kraaltjes. Ik heb deze zelf laten maken in een sieradenwinkeltje in Groningen: Fris.
 
 Dan heb ik nog deze lange ketting met een sleuteltje eraan. Boven op zit nog een roze strikje. Ik heb de bedel er zelf aan gehangen, dus er is niet echt een prijs of winkel van deze ketting ;).



  Deze heeft een dikke ketting met een vogelhuisje eraan. Ook deze kreeg ik op sinterklaas (haha alweer) en hij kostte 5 euro.
 Dan bijna de laatste ketting. Deze ketting heeft een soort glas kralen, die allemaal onder elkaar hangen. Ik vind hem erg leuk!

 En dan de laatste. Ook dit is weer een samenstelling, want ik heb er zelf een bedel aangehangen. Ik vond hem thuis en ik vond hem erg schattig.
 
Dan was dit mijn ketting stash alweer! Hebben jullie veel kettingen?
 
xx Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten