Pagina's

woensdag 1 oktober 2014

Ik stop voor een tijdje

Hey,
Bron: www.koekjevaneigendeeg.blogspot.com
Zoals je misschien wel gemerkt hebt is er de laatste tijd niets online gekomen. Ik heb het erg druk met school en andere bezigheden en daardoor heb ik amper tijd om te bloggen. Ik vind het erg jammer, maar ik denk dat het beter is dat ik stop. School staat voor mij wel boven bloggen, dus zal ik me op school blijven richten. Het is erg leuk om te bloggen, maar het vergt echt veel tijd. Ik zal misschien over een bepaalde tijd weer beginnen met bloggen, maar dat zie ik nog wel. Voor nu neem ik dus even afscheid en je zult mijn dus even niet zien verschijnen. Alles wat nu online staat zal ik laten staan. Er zijn gelukkig genoeg andere leuke blogs om te volgen! Hopelijk weer tot snel!

Much love, Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten