Pagina's

maandag 22 december 2014

I'm back!

Hey allemaal,

Na een tijd niet meer te bloggen (tijdnood) ben ik
weer terug! Ik ga het alleen wel een beetje anders aanpakken dan eerst... Ik zal niet meer vast 3 keer per week bloggen, want daar heb ik nou eenmaal geen tijd voor, maar in de vakantie zal ik wel meer bloggen. Wat heb ik mijn blog gemist! Na een maand merkte ik er nog niet heel veel van, maar na een twee maanden begon er toch weer iets te kriebelen en dat zegt denk ik wel genoeg. Ik zal niet meer veel over beauty blijven bloggen, maar ook wat meer persoonlijk en lifestyle, fashion, noem maar op. Ik had eerst een nieuwe blog aangemaakt, maar ik denk dat ik gewoon deze hou, dat is wel zo prettig. Als ik toch besluit om op de nieuwe verder te gaan, dan laat ik jullie dat natuurlijk weten! Het uiterlijk van mijn blog ga ik misschien wel wat aanpassen, maar dat zie je vanzelf. Ik heb er in ieder geval weer erg veel zin in en ik hoop jullie ook!

Lots of love,

Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten