Pagina's

woensdag 5 maart 2014

Roomtour!

Ik ken mijn kamer door en door, maar jullie hebben waarschijnlijk geen flauw idee hoe mijn kamer er uitziet. Daar moet gauw verandering in komen! Vandaag heb ik voor jullie een roomtour en ik hoop dat jullie het leuk vinden!



Deze bordjes met leuke teksten hangen op mijn lange muur. Het is samen net een soort collage.

Deze zwarte vogeltjes hangen op mijn korte muur.

Deze mand met dienblad staat tegen de muur. De mokken gebruik ik als mijn vriendinnen langs komen.

Deze vaas met (nep)bloemen staat op mijn bureau. De bloemen passen goed bij mijn kamer!

Dit is mijn witte kast naast mijn bed. Hierdoor heb ik een beetje privacy als ik in bed lig.

Mijn grijze klokje hangt aan de stang van mijn gordijntjes.

Mijn sprei met kussen ligt over mijn bed. Als ik ga slapen haal ik het er vanaf.

 

Bedlampje naast boven mijn bed van de Ikea. Het werkt heel handig met zo'n trek-touwtje!
Dit is mijn witte kast met spiegel en decoraties.
Soms staat mijn spiegel ook hier. Dat is handiger voor make-up.
Mijn glazen bureau met fotolijstjes en een vaas. Hier maak ik altijd mijn huiswerk.

Totaalplaatje (Ik krijg het niet op 1 foto)
 
Ik vind mijn stijl lastig te beschrijven. Ik houd het maar op romantisch. Ik hoop dat jullie deze roomtour en mijn kamer leuk vonden! ^^ In wat voor stijl is jullie kamer?
 
Much love Sanne
 
 
 
 
 

4 opmerkingen:

  1. Super leuke kamer heb je! Een beetje het zelfde als mij maar ik heb inplaats van roze tinten blauw tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Leuk Ik hou zelf ook erg van blauw! X Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en gezellige kamer heb je!

    BeantwoordenVerwijderen