Pagina's

maandag 10 maart 2014

DIY dottingtool

Hoooi,

Met een dottingtool kun je al gauw honderden nail-arts maken. Maar wat nou als je geen dottingtool hebt?! Dan is dit artikel echt een tip, want ik heb een DIY dottingtool artikel voor jullie! Super leuk en simpel! Kijk snel mee hoe het moet!


Dit zijn de benodigdheden: een speld met bolletje en een potlood met gummetje er boven op.

Het is heel simpel: Je duwt de speld in het midden van het gummetje van de potlood. Let er wel op of hij stevig vast zit!
Nu heb je je eigen dottingtool gemaakt! Je kunt met je potlood natuurlijk ook nog schrijven ;)
Nu de ultieme test! Ik ga mijn handmade dottingtool uitproberen met dit lakje van Chanel.
Ik heb (links) een beetje nagellak op een papiertje gedaan en probeerde de dottingtool uit. Moet je kijken wat een mooie stipjes!!
Je kunt je dottingtool natuurlijk ook nog een leuk kleurtje geven, zoals ik heb gedaan. Ik heb hem met brons kleurige acrylverf geverfd.
 
Het artikel was deze keer wel een beetje kort maar, ik vond deze DIY super leuk en het eindresultaat vind ik ook super!
Ik hoop dat jullie deze DIY ook leuk vonden!
 
X Sanne



Geen opmerkingen:

Een reactie posten