Pagina's

dinsdag 25 maart 2014

Max Nail art polish

Heeey,

Gisteren was ik in de action en daar kocht ik deze nail-art stripers. Ik kwam eigenlijk niet voor de stripers maar toen ik dit setje zag kon ik ze niet laten liggen. Ze zagen er leuk uit en ik kocht ze vooral omdat ik nog geen zwarte striper had. Het leek mij wel leuk om ze vandaag voor jullie te reviewen. Benieuwd of deze stripers weggegooid geld of budgettoppers zijn? Lees gauw verder voor mijn mening!

De verpakking is simpel maar wel leuk: plastic, maar de kleuren zijn zo duidelijk te zien en het achtergrondje is erg leuk.
Dit zijn de flesjes, de kleur geel lijkt hier veel lichter dan in het echt.
 

In elk flesje zit 7 ml. Dat klinkt weinig, maar omdat je het niet over je hele nagel gebruikt is het nog best wel veel!
 
Dit zijn de kleuren: Neon Yellow, Neon Pink & Black. Opzich best logische namen ;)

Kijk hier deed ik het voor: een zwarte striper! Ik hoop dat hij goed werkt en niet te waterig is!

Deze kleur komt totaal verkeerd over op de kamer; in het echt is deze neon. Ik vind het een erg gave kleur.

Deze kleur vind ik ook erg leuk! Trouwens, ik hoop dat deze lakjes snel drogen!

 


 

De kwastjes zijn redelijk dun zoals je kunt zien. Ook zijn ze zijn lang en flexibel. Met dit kwastje kun je denk ik best precies werken! Wel steken er kleine haartjes uit, wat best irritant is, maar die kun je er zo afknippen.
 
Even een swatch op papier, ik heb hierbij één keer over het papier gestreken. De kleuren zien er goed gepigmenteerd uit! Vooral de zwarte ziet er mooi uit; dunne lijn en niet waterig!

Even uittesten op mijn nagels: Ik gebruik hier voor dit mintgroene lakje van Rimmel.

Deze strepen zette ik met de zwarte striper uit het setje. Het werkte vrij makkelijk! Het zijn trouwens gewoon random streepjes. ;)
 

Toen vulde ik een paar van de hokjes op met deze roze striper (lijkt niet echt roze hier haha!)

En toen vulde ik de laatste vakjes op met de neon gele en dit zijn mijn nagels nu!
 
Ik vind de stripers fijn werken, omdat de kwastjes dun genoeg zijn. Ook drogen deze lakjes best wel snel! Een minpuntje vind ik wel dat de lak er stinkt, nee niet echt een prettige geur. Ook steekt er bij sommige lakjes een haartje uit, maar dat is geen ramp. Je zou deze lakjes wel budgettoppers kunnen noemen! Aanrader dus!
 
Dit Nail art polish setje is te koop bij Action voor 1,39 euro in verschillende soorten kleuren.
 
Wat vinden jullie van dit nail art polish setje?
 
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten