Pagina's

dinsdag 18 maart 2014

OOTD #1

Haaaii,

Wat zal ik vandaag weer eens aan doen? Een vraag die ik mezelf bijna elke dag stel. Het leek mij wel leuk om dat met jullie te delen, dus vandaag een OOTD artikel. Ik laat jullie mijn outfit van vandaag zien en ik hoop dat jullie het leuk vinden!


Dit is het totaal plaatje. Je zou deze outfit casual kunnen noemen.

Let vooral niet op de achtergrond, dit is NIET mijn kamer ;)

Mijn bovenkleding: roze shirtje van Only, bordeaux rode trui van Only, zand kleurig vest van de H&M

Hier kun je het roze shirtje waarschijnlijk heel licht er door heen zien.
 

Mijn all stars :) love them!

Close-up van mijn ketting. Er hangt een Eifeltorentje aan en twee kraaltjes waarvan één met hartje. De ketting komt van het winkeltje Fris in Groningen.

 

Ik draag een donkerblauwe jeans. Deze is van het merk Capsize, o.a. te koop bij The Sting en The Ladysting.

Hier zie je de riem die ik draag: een donkerbruine met ronde, platte studs.

En als laatste mijn lichte armbandjes van Biba. Ik heb ze gekregen maar ze kosten geloof ik vijf euro per stuk.

Dit is mijn outfit of the day alweer! Wat dragen jullie vandaag?
X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten