Pagina's

zondag 2 maart 2014

Liebster award!

Hii,

Laatst werd ik door Hester van www.beautystuffwithhester.blogspot.nl (leuke blog!) genomineerd voor het liebsteraward! Dit vind ik dus erg leuk! Het liebsteraward is een award voor blogs die minder dan 200 volgers hebben. Als je genomineerd bent moet je de gestelde vragen beantwoorden. Ik vind het een erg leuk award en ik ga hem ook weer doorgeven! Let's start!




Dit zijn de 'regels' van het liebster award:
1. noem de gene die jou genomineerd heeft.
2. beantwoord 11 vragen van de gene die jou genomineerd heeft.
3. nomineer zelf 9 bloggers
4. stel deze bloggers 11 vragen
5. breng de genomineerde bloggers op de hoogte.

Mijn antwoorden op de vragen van Hester:

1. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ik ben begonnen met bloggen, omdat het mij erg leuk leek. Je kan in bloggen namelijk goed er je creativiteit kwijt en iets moois oprichten: je eigen blog.

2. Wat wil je sowieso nog een keer doen in je leven?

Wat ik sowieso nog een keer wil doen is een grote (wereld) reis maken. Amerika lijkt bij oa. erg gaaf!


3. Wat is je nieuwste aankoop?

Wol en oogschaduw. Ik ben bezig met mijn eigen muts te breien :) het is erg leuk om te doen, maar je hebt er natuurlijk wel wol voor nodig ;) en ik heb een kleurtje oogschaduw gekocht die ik nog niet had.

4.Wat is je favoriete kleur qua nagellak?

Voor de zomer heb ik twee favoriete kleuren: peachy roze en mint. Deze kleurtje zijn allebei erg fleurig, dus leuk voor de zomer. Maar in de winter ga ik voor donkerrood, donkerblauw en grijs.

5. Wat is je favoriete make-up (merk)?

Mijn favoriete merken zijn denk ik Essence en Catrice. Lekker budget, maar toch best goed. 

6. Noem drie steden waar je heel graag een keer heen wilt.

Dat is voor mij niet moeilijk! Londen, Rome en New York lijken mij alle drie heel leuk om nog naar toe te gaan!

7. Hoe ben je op je blog naam gekomen?

Ik ben erop gekomen, doordat ik een naam zocht wat mensen aan spreekt, vandaar de you en glossy omdat ik graag wil dat mensen zich schitterend voelen. Vandaar de naam glossyyou

8. Wat doe je graag in je vrije tijd?

In mijn vrije tijd luister ik graag muziek, spreek ik af met vriendinnen, ben ik bezig met mijn blog, knutsel ik en bakken vind ik ook erg leuk!

9. Wat vind je ervan dat je genomineerd bent voor het liebster award? 

Ik vind het erg leuk! :) Ik was ook verast, ik ben immers nog maar net aan het bloggen. Ik vind het award idee trouwens een geweldig idee! :)

10. Heb je ook huisdieren? Zo ja, hoe heten ze? 

Nee ik heb geen huisdieren. Vroeger had ik vissen, maar die zijn nu allemaal weg. Ik zou wel graag een huisdier willen een hond bijvoorbeeld, maar dat is in ons gezin niet echt praktisch.

11. Wat vind jij het leukst aan bloggen?

Ik vind erg veel leuk aan bloggen! Het schrijven, foto's maken, met make-up bezig zijn en mijn creativiteit kwijt kunnen op mijn blog.

Dit waren alle 11 vragen van het Liebster award alweer! Nu ga ik 9 bloggers nomineren!

1. Hanne van Fromlovetolost
2. Tessa & Britt van Prettynailpolish
3. Jennifer van Jenblogt
4. Carmen van Ourbeautythings
5. Gabrielle van Justmexgabrielle
6. Meghan van Beautyinspace
7. Ilah van Ablogbyilah
8. Amina van Aminathings
9. Diede van Beautybydiede

Mijn vragen:

1. Wat is je favoriete make-up product?
2. Wat is je favoriete broodbeleg?
3. Wat maakt jouw blog zo uniek?
4. Chocola of drop?
5. Wat is de winkel die je het vaakst bezoekt?
6. Hoe kwam je op het idee om te gaan bloggen?
7. Omschrijf je kledingstijl.
8. Heb je broers of zussen?
9. Vul aan: jij kan geen 1 dag zonder:
10. Welk land wil super graag bezoeken?
11. Wat vind jij van het liebster award?

Ik hoop dat de genomineerde bloggers er wat mee gaan doen!
Wat vinden jullie van het liebster award?

X Sanne
 

4 opmerkingen:

  1. Aawh lief dat je me hebt genomineerd, ik ga hier wat mee doen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je mij genomineerd hebt! Ik ga het artikel nog even inplannen. Ik vind het ook super leuk dat je een reactie op mijn blog hebt gezet, zo leer ik mijn bezoekers ook kennen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief dat je mij genomineerd hebt! Ik ga er alleen denk ik niks mee doen aangezien ik dat al een paar keer eerder gedaan heb :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk dat je ons hebt genomineerd!! Ik weet alleen nog niet zeker of ik er een artikel over ga schrijven aangezien ik dit al 3x heb gedaan, maar wie weet komt hij toch nog online :)

    BeantwoordenVerwijderen