Pagina's

maandag 18 augustus 2014

back 2 school spullen shoplog

Heyhey,

Jammer genoeg moet ik alweer naar school. Nou vindt ik dat wel wat jammer, maar schoolspullen kopen vind ik altijd wel heel leuk! Dit jaar ben ik eigenlijk (bijna) helemaal bij Hema geslaagd, omdat ik de stijl van dit jaar erg schattig vond. Ben je benieuwd naar wat ik gekocht heb? Lees dan gauw verder!



 Als eerste kocht ik een agenda. Dit is een van de Hema met een ''kartonnen'' voorkantje. Ik vond hem wel erg schattig, ook van de binnenkant. De agenda kostte 6,95 euro, bij de Hema.
 Ook kocht ik dit handige notitie boekje. Je kunt er in schrijven maar er zitten ook insteekhoesjes in en een vakje met rits sluiting die je rechts ziet. Dit notitieboekje kostte 2,50 euro, bij de Hema.

 Ook kocht ik een nieuwe passer, want ik was mijn oude kwijt. Ik vind deze wel wat kinderachtig, maar wel handig. Hij kostte 2,49 euro, bij de Lidl.
 Verder kocht ik ook nog twee pakken met schriften. Ze zijn in de kleuren mint en peach (heel mooi dus! :)) en het zijn lijntjes schriften. In een pak schriften zitten 4 schriften. Deze schriften kostten 2 euro per pak, bij de Hema.
 Ook kocht ik een nieuwe puntenslijper, want ook deze was kwijt. Dit is een handig klein formaatje en hij is roze. Deze kostte euro, bij de.
 Omdat ik ze toch ieder jaar wel weer gebruik heb ik ook etiketten gekocht. Het zijn simpele witte met een gekleurd randje. Deze etiketten kostten 1 euro per pakje, bij de Hema.
 Deze clips leken mij erg handig voor het leren. Je stopt ze zo even tussen je boek en kunt daardoor gemakkelijk een bladzijde terug vinden. Ook zagen ze er heel schattig uit! Ze kostte euro, bij de Hema.
 Natuurlijk, niet te vergeten, kocht ik ook kaftpapier. Ik kocht ruim in dus ik heb er vijf mee genomen. De bovenste drie zaten samen in een pak en kostten    euro, bij de Hema. De onderste twee kocht ik allebei los voor 1 euro per stuk, ook bij de Hema.
En als laatste kocht ik twee pakken met grote schriften. De gele (rechter) is lijntjes en de groene (linker) is ruitjes. In een pak schriften zitten 2 schriften. De schriften kostten 2 euro per pak, bij de Hema.

Dit was alweer de shoplog. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie ook leuke schoolspullen gekocht?

ps. Sommige prijzen heb ik niet kunnen vinden, ik probeer ze zo snel mogelijk online te krijgen!

X Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten