Pagina's

zaterdag 23 augustus 2014

Tip: Goedkope ringen lakken

Hii,

Je kent het vast wel; je koopt een goedkope ring, niet van echt zilver of goud, en als je hem een tijdje draagt krijg je opeens groene uitslag op je vinger! Dit staat niet erg smakelijk en de ring wordt er ook niet mooier van. Gelukkig is er ook iets wat je er tegen kunt doen! Je kunt de ring een beschermlaagje geven doormiddel van nagellak. Vandaag laat ik jullie zien hoe je dat doet. Lees gauw verder voor de uitleg!

 Wat ik jullie even wil zeggen is dit: het loopt de laatste tijd niet helemaal lekker op mijn blog zoals jullie misschien wel merken. Vandaag ben ik bijvoorbeeld het kabeltje van mijn camera kwijt en dus staan in dit artikel foto's van foto's. Sorry voor de kwaliteit ervan, ik baal er zelf ook ontzettend van :(. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben!
 
Het beste is om wanneer je de ring net hebt gekocht, het meteeen van een laagje nagellak te voorzien, maar het kan natuurlijk ook gewoon als je hem al gedragen hebt. Voor het beschermlaagje heb je een doorzichtige nagellak nodig, het liefst een topcoat. Ik gebruik hiervoor de Catrice quick dry & high shine topcoat. Ik hou er persoonlijk wel van dat het een glanzende topcoat is en geen matte en ik weet ook niet hoe het uitpakt als je matte topcoat gebruikt.

 Het is handig om voor dat je gaat lakken, iets onder je ring te leggen, zodat je niet kunt knoeien op de tafel of waar je ook werkt.

Lak eerst de boven kant en probeer de ring niet aan te raken als hij aan het drogen is, want dan kunnen er vinger afdrukken opkomen. Ik denk dat je dit niet erg mooi zult vinden ;). Als het droog is draai je de ring gewoon om en lak je de andere kant. Als het droog is kun je het gewoon met plezier dragen, zonder groene uitslag!

Ik hoop dat jullie iets aan deze tip hebben! Hebben jullie ook al eens last gehad van deze ''groene uitslag''?

XX Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten