Pagina's

woensdag 2 juli 2014

Beautytrucje: Lippen voller laten lijken

Hey allemaal,
 
Ik heb persoonlijk erg dunne lippen en niet van die mooie volle lippen als sommige mensen. Ik vind het jammer, maar toch kan ik ze wel voller laten líjken. Met behulp van maar één make-up product! Ik laat jullie vandaag een trucje zien, wat helemaal niet moeilijk is. Lees gauw verder voor dit handige weetje!
 
Het enige wat je nodig hebt is concealer. Een ''stick/kwastje'' vorm is het handigst, want met zoiets als een spons applicator gaat het er niet mooi uitzien en werkt het denk ik ook niet. Ik gebruik vandaag die van Essence. Dit is een met een kwastje die je aan de achterkant moet draaien als je hem wil gebruiken. Ook die van Yves Saint Laurent is erg praktisch hiervoor, alleen die is wel stukken duurder dan het goedkope Essence.
 
(Zoals je kunt zien heb ik een slotjes beugel! Ik heb deze een paar weken geleden gekregen en ik zal hem nog wel een paar jaar houden. Dus vanaf nu zul je die voorbij zien komen bij reviews van lipproducten of andere artikels.)
Je begint gewoon met ''blote'' lippen, dus zorg dat je geen lipstick of lipgloss ophebt. Als je dat wel ophoudt mengt het misschien met de concealer en ik denk dat je dat liever niet hebt! 
 
 
Je pakt je concealer en zorgt ervoor dat er iets aan het kwastje zit (in mijn geval dus door te draaien). Dan zet je precies boven je bovenlip een lijntje met concealer. Volg hiervoor gewoon de buitenlijnen van de lip. Hetzelfde kun je ook bij je onderlip doen.
Als je dat gedaan hebt, ga je er een beetje op deppen. Dit kan met je vinger, maar je kunt het ook doen met een wattenstaafje. Je kunt het ook een klein beetje uitvegen, alleen doe dit niet teveel, want dan is het effect minder groot. Nu ben je alweer klaar!
 
Het trucje is dus eigenlijk om het net boven je lip een beetje op te lichten, waardoor je lip zelf er meer uitspringt. Ik denk dat het effect ook groter wordt als je daarna nog lipstick aanbrengt. Met lipgloss zal dit denk ik net iets minder zijn. Daarnaast kun je ook je lipstick net iets buiten je lippen aanbrengen om ze voller te laten lijken.
 
Dit was mijn trucje alweer! Ik hoop dat jullie er iets aanhadden en het zelf ook gaan proberen! Hebben jullie ook een trucje om je lippen voller te laten lijken?
 
X Sanne

3 opmerkingen:

  1. Goede tip, ik kan dat wel gebruiken. Ook super duidelijke foto's, heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi artikel Sanne! Aleen heb ik laatst deze concealer gekocht en onder mijn ogen gesmeerd. Hierdoor kreeg ik rond mijn ogen allemaal pukkeltjes dus helaas voor mij is deze concealer in de prullenbak beland. :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aii, dat is balen! Ik heb zelf nog nooit een allergische reactie gehad op deze concealer, maar dat verschilt dus per persoon. Gebruik je de essence stay all day 16h concealer al? Misschien is dat een goede vervanger! :)

      Verwijderen