Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Valentijns-look

Hi allemaal!

Sorry dat dit artikel zo laat online is gekomen! Ik wou het al eerder online zetten, maar dat is dus niet gelukt. Maar ik wil het alsnog even aan jullie laten zien, dus lees maar verder.
Valentijnsdag is de dag van de liefde. Die dag wil je er natuurlijk ook mooi uitzien! Dus vandaag heb ik voor jullie een Valentijns-look.


Make-up:
Als eerst begin ik met een BB-cream van Garnier. Ik gebruik de kleur 02- light/clair.















Ook doe ik wat concealer onder mijn ogen.













Daarna gebruik ik deze ''bronzingparels'' voor een gezonde tint.





Dan krul ik mijn wimpers met mijn roze wimperkrultang.














 Dan breng ik mijn mascara op zigzaggende manier aan op mijn net gekrulde wimpers.
































Dan breng ik wat bronze/gouden oogschaduw aan op mijn ooglid.

Dan breng ik wat lichtroze lipgloss aan voor een liefelijk effect. 

 
Dit was het alweer wat betreft make-up. Kijk gauw verder voor haarideeën!



Nu heb ik voor jullie verschillende haarstylen! Ik hoop dat jullie ze leuk vinden!



Een vissegraat-vlecht met een rood roosje





















messy-staart

 
 een plukje achter vast gezet met een bloemschuifje


 




















Donut knotje





 



















 los haar voor een naturel look





















schuine lage staart voor een eigenwijze look

Dat was het alweer! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben? Wat voor look zijn jullie van plan?

X Sanne








 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten