Pagina's

dinsdag 25 februari 2014

Essence love letters eyeshadow palette

Hii peoplee!

Ik kocht laatst bij de Kruidvat een leuk palette van essence. Ik was benieuwd of dit palette van goede kwaliteit was, daarom heb ik vandaag een review voor jullie van het essence love letter eyeshadow palette.



Dit is het palette, het ziet er fleurig uit!

Het palette bevat 4 pastel tinten en 2 donkere tinten.

Ik hoop dat je het kunt zien, maar er zitten hele kleine shimmers in! Super leuk!

Dit zijn de oranje en groene kleur van het palette. Je ziet de shimmer hier beter!
 

Dit zijn de blauwe en de roze. So Sweet!

En dit zijn de bruine en de donkerblauwe/ zwarte voor in je arcadeboog.

 
Zoals je ziet zijn de pastel tinten best licht. De groene zou ik dan zelf ook als highlighter gebruiken!
De oogschaduw is best goed gepigmenteerd, maar wel erg korrelig!

Zoals je ziet steekt de zwarte wel een beetje af tegen de zachte kleurtjes.

Op de achterkant van het palette staat een kleine uitleg waar je wat moet aanbrengen.
 
Conclusie: de verpakking ziet er leuk uit, het zijn mooie kleurtjes, ze zijn redelijk goed gepigmenteerd, maar wel een beetje korrelig! Het is een prima kwaliteit en het zijn mooie kleurtjes.
 
Het essence love letter eyeshadow palette is t/m half maart te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor € 3,89
 
Wat vinden jullie van dit oogschaduw palette?
 
X Sanne
 
 
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten