Pagina's

maandag 27 januari 2014

Shoplog Action

Hi, laatst was ik bij de Action geweest, daarom heb ik vandaag een shoplog voor jullie. Ik heb een aantal dingetjes gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vinden :)


1. Blush
Deze blush vond ik er mooi uitzien. Ik had nog geen blush van de Action dus het was het proberen waard. De blush kostte 0,99 euro




                                         Onder de blush zit een spiegeltje :D

2. Oorbellen
Toen ik deze oorbellen zag liggen werd ik meteen blij. Het zijn zwaluwen en ze kostten 0,79 euro.



3. Armbandjes
Deze armbandjes vond ik echt super leuk, ik kon ze niet laten liggen. Ze waren ook maar 1,49 euro!
                                           Ze lijken goud, zilver en brons.

4. Gebakken oogschaduws
Ook kocht ik deze 2 setjes met baked eyeshadow. Ik heb ze in de kleuren: Nude 471 en Venus 431.
Ze zien er echt leuk uit! Ze kostten 1.29 euro per stuk.




5. Oogpotloodjes
Ik was erg benieuwd naar dit setje oogpotloodjes. Er zitten 3 in 1 verpakking en ik heb ze in het zwart. Deze waren 0,72 euro



6. chocolaatjes
En als laatste kocht ik deze chocolaatjes in verschillende vormpjes. Ze zagen er zo lekker uit ;) Deze waren 1,27 euro

Dit was mijn shoplog alweer en ik hoop dat jullie het leuk vonden! Zijn jullie laatst ook bij de Action geweest?

Much love Sanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten